onsdag den 14. marts 2012

PORTRÆT AF EN BRUGER (1)

Navn: Ann Terkelsen


Alder: 72 år


Beskæftigelse: Pensionist


Bruger af Bibliotekshuset ca. antal år: Fra det åbnede på Rodosvej


---------


"Jeg har altid læst en del, men efter at jeg blev pensionist er det blevet til rigtig meget. Jeg startede I Pernilles læseklub - og det er jeg stadig meget begejstret for. Jeg får læst bøger, jeg nok ikke selv havde valgt, det har givet mig en stor glæde, også dejligt at diskutere bøgerne med andre - det giver rigtig meget. Jeg holder meget af krimier og er derfor også med i krimiklubben, meget hyggeligt! Så er jeg med i strikkeklubben, fagbogsklubben og planteklubben.

Til Ønskebiblioteket har jeg ønsket bøger på svensk og været så heldig, at jeg fik lov til at købe 4-5 bøger på svensk.

Jeg holder meget af at komme i Bibliotekshuset. Det er et hyggeligt sted med meget søde og hjælpsomme medarbejdere."






Ingen kommentarer:

Send en kommentar