onsdag den 21. marts 2012

NEGLEBAR IGEN - SIDSTE TORSDAG...

I sidste uge havde vi endnu engang besøg af negle-pigerne Sacha & Amalie, der lagde neglelak i friske farver (sponsoreret af sminkeformaet e.l.f.), og alverdens supercool mønstre efter folks eget ønske. Vi gætter på at der var omkring 20-25 personer, der vovede sig ind i hørmen og fik pyntet fingerspidserne. Selv måtte jeg vente længe, før der blev plads i stolen, men jeg havde en mission, jeg simpelthen var nødt til at gennemføre;


Nemlig at få skrevet "Ønskebiblioteket" på mine negle. 


Den hurtige - og/eller kloge - og/eller opmærksomme - læser har nok allerede nået at tænke, at jeg skulle været udstyret med i alt 16 negle, hvis dette mål skulle kunne opfyldes. Men så kan man jo altid ty til forkortelser...




Her kommer lidt stemningsbilleder fra resten af arrangementet!









/ Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar