mandag den 5. marts 2012

Fem Fraser Fra Fantastisk Fritidslæsning

...i dette tilfælde: Bogen om Ulla (efternavnet ikke nødvendigt at nævne, der findes kun én Ulla i mit univers!)

-----------

Man skal passe på i familier. Man kan komme til at sige ting, som man fortryder resten af sit liv, og det tror jeg, mine forældre har vidst.

- Jeg holdt fest i mit hjem, mens mine forældre var væk, og der foregik alt muligt med sprut og forskellige seksuelle aktiviteter i hjørnerne, hvis da overhovedet i hjørnerne.

- Man skal undlade at kigge i folks dagbøger, ikke så meget for deres skyld, men for sin egen. Man ved ikke, hvad man kommer til at læse.

- Men det gør ikke noget, at man et par gange i sit liv oplever at have tømmermænd af den ene, anden og tredje slags. Der kommer ikke noget godt ud af at stræbe efter et postulat om det perfekte liv.

- Hellere et par ridser på rejsen end en retræte.  

-------------

Nysgerrig? Bestil bogen her!



/ Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar