tirsdag den 14. februar 2012

HJÆLP OS MED AT LØSE ET ØNSKE-MYSTERIE...

Mange gange om ugen cykler jeg forbi et - lidt skjult - sted på Amagerbrogade. Skjult i den forstand, at man først opdager stedet i det samme, man passerer det... Og hver gang tænker jeg: "Spændende, men hvad mon det er?!" 


Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, om det er et sted, der er ved at åbne, eller om det, stik modsat, lige er lukket. Kigger man ind gennem vinduet, får man øje på en del café-inventar, men stedet ser ikke helt "færdigt" ud. 


Skiltet mindes jeg ikke at have set for længere tid tilbage, men kan jo osse bare være fordi jeg ikke har været opmærksom nok. 


Søger man i Google på "Wishmakers" kombineret med "Amagerbrogade", får man 0 hits... 


Jeg er stærkt mystificeret her?! 


Nogen, som ved noget om denne interessante sandwich-bar...?? Kommer jeg forsent, eller er den ganske enkelt slet ikke åbnet endnu?


Synes jo simpelthen det kunne være noget så smukt, hvis Danmarks eneste Ønskebibliotek befandt sig 150-200 meter fra Danmarks (måske eneste) Ønske-sandwich-bar.


Eller hvad tænker I?





/ Stine

1 kommentar:

  1. Ja altså nu får man så 2 hits, fordi bloggen her omtaler det...

    SvarSlet