fredag den 29. juli 2011

Skal man tro på skæbnen?

Jeg har aldrig kunnet blive enig med mig selv om, hvorvidt man bør tro på det dér med skæbnen eller ej; findes der en sådan eller gør der ikke??
Synes derfor lige, jeg vil dele denne lille (skæbnes- eller ikke skæbnes-agtige) finurlighed med jer:


I dag, da jeg gik tur på Ribersborg-stranden i Malmö, kun én dag efter det første indlæg til denne blog blev skabt, fik jeg pludselig øje på en kasket, som nogen havde glemt, og som en anden havde taget og hængt op.









Jeg gik hen for at se nærmere på kasketten...








Og dér var hun: Selveste ønskefeen! Det MÅ da være et tegn på, at Ønskebiblioteket bliver en realitet - og måske (og forhåbentlig) endda noget stort?!


I mangler stadig at få en forklaring på, hvad alt der her med Ønskebiblioteket overhovedet er for noget. Men hav lige tålmodighed lidt tid endnu, så skal vi nok vende tilbage og fortælle jer meget mere. (Cliffhanger?? - Oh yes...)

                                             
STAY TUNED...


/ Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar