mandag den 1. juli 2013

SELVBETJENT ÅBNINGSTID

Siden starten af juni har Bibliotekshuset haft "selvbetjent åbningstid"

Og så kommer man der en søndag ved middagstid og ved, at der muligvis er andre i huset. Lidt sjov fornemmelse ... I udlånet ser der ikke ud til at være nogen. På 1. sal er der liv i it-rummet. Ikke mange, men det er da rart at se, at der er nogen, der bruger huset. Jeg arbejder med det jeg kom for og går ned i udlånet for at lede efter en kogebog, jeg har fået anbefalet. Og hvad ser jeg ...


Hvem af mine kolleger har oprettet ham som bruger? 

Heldigvis var der da også en venlig kvinde i "dagligstuen", og da hun ikke syntes at være bange for dementoren, besluttede jeg at tage det roligt, slå diverse alarmer til og gå hjem. 

Men jeg tror alligevel, at vi skal have de der regler om tilmelding opfrisket ...

Hvis du vil se mere om selvbetjent åbningstid så klik her: http://bibliotek.kk.dk/biblioteker/bibliotekshuset/blog/selvbetjent-aabningstid


Ingen kommentarer:

Send en kommentar