onsdag den 5. september 2012

VEJLE, SKØNNE VEJLE...

Jeg er stor tilhænger af det her med studiebesøg andre steder i landet. Hver gang, jeg er i et nyt sted, og har lidt tid til overs, smutter jeg gerne forbi det lokale bibliotek og studerer lidt syns-input til at "putte i lommen" og tage med tilbage til kollegaerne. 

Sidste torsdag skulle jeg til et halvdagsmøde på Vejle Bibliotek, og på trods af, at jeg var nødt til at stå op kl. 4.40 og havde ondt i både hoved og øjne på den første del af turen (resultatet af ekstrem form for træthed), var det bare en superfin oplevelse at komme derover og se byen, som man ofte hører folk tale så varmt om. 

Efter mødet tog jeg naturligvis lige en runde i biblioteket. Tænker at jeg lige så godt kan dele mine indtryk med jer. Måske det kan inspirere jer til at komme med endnu flere gode ønsker til os her i Ønskebiblioteket...?


*** *** ***



Faaancy bogbus (osse indvendig!)



Fed skærm med "levende" forfatter-info (Her: Helle Helle)


Brugerindragelse i bedste "ønskebibliotek-stil"


"Skævt" slot i børnebiblioteket (mega sejt!)


Akvarium i to etager (levende fisk foroven og kunst forneden)



Fredriks gule rutebil...




Pippis Villa Ville Kulla (!!!)


De 3 P'er: Pippis Prikkede Pony 



OHØJ SKIPPER...!






/ Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar